Kızımla Datça’da

Herkese merhaba sevgili blog ailem. Bugün sizlere beni çok heyecanlandıran bir blog yazısı yazmak için geldim. 2018’de eşimle gittiğimiz ve hayran kaldığımız güzel Datça’ya bu defa da güzeller güzeli kızımla gitmek istedik. Kızımın ilk tatil serüveni bizim de çok sevdiğimiz küçük, ama şahane ötesi bir yerden başlamalıydı bizim için.☻♥•

Yazımı detaylandırmadan önce 2018’de Datça için yazdığım uzunca gezilecek görülecek yerlerinden bahsettiğim yazımı da okumak isterseniz ŞURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ.

Öncelikle yine daha önce tercih ettiğimiz denize sıfır, içerisinde aqua parkı olan, Covid 19 tedbirleri alınmış, tertemiz Adaburnu Gölmar Otel’e gittik. İlk görüntülerimiz otele ait olanlar. Bu fotoğraflar da otelin sahilinden.♥ Aşağıdaki fotoğraflar da otelin yemyeşil manzarası ve odasını göreceksiniz.

Bu da kızımın odaya ilk girişinden yatak keyfi. ☺♥

DATÇA MERKEZ

Daha önce akşamları daha çok gezdiğimiz Datça Merkez’i, marinayı budefa çoğunlukla gündüz ziyaret ettik. Fazla kalabalık değildi. Yine de kalabalık olan bölgeleri tercih etmemeye çalıştık. Datça’nın meşhur bademli dondurmasından yemesek olmazdı. Tabii bana sorarsanız harika, değişik bir tat değil. Antepli bir kadına dondurma beğendirmek o kadar kolay değil. ☺

DATCA-MARİNAdatca-marina-DATCA-MERKEZdatca-bademli-dondurma

ESKİ DATÇA

Datça’nın eski yerleşim yeri. Buraya daha önce de gelmiştik. Dar sokakları ve minik tarihi dükkanlarda satılan doğal ürünler, takılar butik tarzı dükkanlar şehri güzelleştirmiş. 2018’den bu yana biraz daha modernize olmuş. Eski Datça’nın meşhur bademli gazozunu içmeden gitmedik tabii… Birde ballı bademi meşhur.  Biz oralarda yetişen küçük bir satıcıdan frenk incirinden de aldık.

Heyyy! Gazozuma ortak olan birileri var!♥

bademli-datca-gazozu datca-eski eski-datca-mugla

Nazarlar değmesin diye ana-kız pozumuz. ♥☺

mugla-eski-datca

Daha önce fotoğraf çekildiğim ağacın altında bu kez kızımla beraber poz verdik. ♥

eskidatca

KOYLAR VE MANZARA

2 sene önce gittiğimiz Datça Vineyard’a uğrayamadık.Onun yerine koyları gezmeyi ve manzara izlemek istedik. Koyların isimlerini şuan net olarak hatırlayamıyorum. Haritadan bakıp nereye gitmek istersek orada bulduk kendimizi. Hepsi görülmeye değer.

DATCA-koy datca-gezilecek-yerlerdatca-manzara datca-koylari

“İşte buralar hep bizim!” pozumu vermeseydim olmazdı. 🙂 Nedense (nedeni çok belli de ☺) bir kez daha Datça’ya doyamadığımız bir tatili daha bitirdik böylelikle… Dönüşte Salda Gölü’ne de uğradık. Onunla ilgili de küçük bir yazı oluşturacağım.

datca-koy-

Buraya kadar okuduysanız, teşekkür ederim. Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur. Bir sonraki yazımı heyecanla yazmak için şimdilik küçük bir mola…☺